smart layer

קורס אופי האדם לפי תווי פניו



קורס חוכמת הפנים
אופי האדם לפי תווי פניו
"תווי פניו של האדם מספרים את סיפור חייו"

עד גיל הבגרות – תווי הפנים מושפעים בעיקר מהגנטיקה, אך מרגע שאנו מתחילים
לצבור חוויות חיים, מפתחים תכונות אופי, עוברים טראומות ושמחות, מתבגרים
כל אלו משאירים את חותמם בתווי הפנים השלנו 


.
על מה אנחנו מסתכלים בפגישה ראשונה? על העיניים, על הפה...על הקמטים....
איזה יתרון היה לנו לו יכולנו "לקרוא" את העומד מולנו באמת? 
כמה היתה משתפרת התקשורת שלנו עם בן שיחנו אם היינו יודעים לפענח אותו ,
לדעת את אופיו האמיתי מעבר למה שסיפר לנו על עצמו.
מה מספרות עליו\ה העיניים?
מה מספר האף?
הפה?
הלסת?
הלחיים?
מבנה הפנים?
הגבות?
הנחיריים?
הסנתר?
המצח?
כל אחד מהחלקים האלה בנפרד וגם יחד טומנים בתוכם את אופיו של האדם.



קורס קריאת תווי פנים 
עוסק בהקניית כלים, שבעזרתם נלמד על אופיו של האדם, נטיותיו אולי אפילו על עברו. כלים אלו יאפשרו לנו לזהות נכון את הדרך לתקשר עם כל אדם ואדם ותשפר משמעותית את התקשורת הבינאישית שלנו. האדם, הוא חידה, אך היכולת לקרוא את תווי פניו נותנת לנו תמונה רחבה יותר ופתח לתקשורת נכונה וישירה יותר. הקורס ילמד בעזרת תורת המורפופסיכולוגיה שפת הגוף המוכרת והנלמדת  באונברסיטאות בצרפת וספרד.

למי מיועד הקורס?
למעשה, לכולם- שהרי כולנו עסוקים בתקשורת עם אנשים כל יום, כל היום. הקורס נותן כלים חשובים במיוחד לאלו שנמצאים באינטראקציה קרובה עם אנשים – במשפחה, בזוגיות, בעבודה – מנהלים, מטפלים, מאמנים, העוסקים בתחומי משאבי אנוש ועוד רבים נוספים..

האם זה יעיל לעולם העיסקי?
בהחלט כן! זהו כלי מעולה לאנשים האחראים על משאבי אנוש או כאלה שצרכים לראיין מועמדים לעבודה או פרוייקט.  בעזרת המורפופסיכולוגיה ניתן להבחין אם האדם שיעבוד טוב בצוות או סוליסט, ניתן לדעת אם אדם מושפע או משפיע,אם הוא טוב בעבודה מול אנשים או למשל עד כמה הוא מערב רגש בעבודתו.

כמו כן, כל זה ניתן ליישום בעבודה מול לקוחות פוטנציאלים או בזמן משא ומתן מולם כך שניתן יהיה להבינם לעומק ולדעת מהיכן לגשת אליהם ולהתאים את עצמנו בהתאם ובכך לקדם מכירה.

כמה זה עוזר לבחירת בן זוג?
זהו כלי מעולה לכך! כי כשצריך להסתכל מעבר לתשוקה ולבחירת בן זוג פוטנציאלי שנוכל להיות איתו לאורך זמן או אפילו לזמן קצר,אך היתרון הפעם שנוכל לצפות זאת מראש. נדע כמה אדם זה מוביל או מובל, אם הוא בחיפוש אחר הכיבוש או אם היא אחרי הכסף או באמת בחיפוש אחר אהבה אמיתית.

ממה מורכבת האישיות שלו או שלה מעבר למה שהוא או היא מספרים או "משחקים" בזמן ההיכרות הראשונית איתם. וכלי זה יכול לספק לנו הצצה כיצד יכול להראות עתיד משותף ואם זה יתאים לאישיות שלנו.

בעצם אנו יכולים לדעת על אדם בכל הרמות:
אם הוא עובד רק דרך האינטלקטואל בלבד או אם הוא פועל רק עם הרגש או שחי את חייו למען סיפוק יציריו  והאם יהיה נדיב או חסכן במובנים אלה.
נוכל ללמוד על רגישותו ואת רמת הליבידו והמיניות שלו, הדימיון שלו האם הוא פורה או יותר ארצי,האם הוא פסיבי או אקטיבי בניהול חייו או האם הוא אנוכי,נאמן או בוגדני.

וזו רק טעימה קטנה מהפרטים שמלמדות אותנו פני האדם בעזרת המורפופסיכולוגיה....
הקורס משלב בין תיאוריה לבין הקניית המיומנות לקריאת תווי פנים בעזרת תרגילים וניתוחים רבים של מצבים – בעזרת וידאו, תמונות וכמובן, תרגולים "חיים" בתוך הקבוצה.

הקורס מתקיים בקבוצות קטנות על מנת להבטיח תרגול ויישום של הכלים הנלמדים באופן מעשי.
הקורס כולל 10 מפגשים בני שעתיים. 



המרצים בקורס:


תיבת טקסט: הקורס מועבר ע"י: מריו כהנא -   יועץ ומרצה בתקשורת לא מילולית ,שפת גוף וקריאת תווי פנים (מורפופסיכולוגיה).
 מעביר קורסים , סדנאות והרצאות בנושא לקבוצות וליחידים. ,מנחה ,מלווה ומייעץ לפוליטיקאים,אנשי עסקים,מנהלים ולאלה אשר רוצים לחזק את מעמדם האישי ,תדמיתם בציבור ובעיני עצמם,שיפור יכולת התקשורת הבינאישית וקריאת אנשים ומצבים.
-          חבר בהנהלת "מרכז סמלים" ומנהל תפעולי של המרכז.
-          משמש כחבר ועמית ב"אגוד הצרפתי למורפופסיכולוגיה" בפריז - SOCIETE FRANCAISE DE MORPHOPSYCHOLOGIE    
בנוסף לידע העיוני מריו כהנא מביא עימו ניסיון של 35  שנים בעולם העסקי בארץ ובח"ול כמנהל של מערכות רב זרועיות בשיווק,משאבי אנוש ויזמות המאפשרים לו ליישם הלכה למעשה את התקשורת הלא מילולית.


מספר המקומות מוגבל!

תגובה 1:

  1. נשמע קורס מעשיר ומעניין, בתור מנהלת מחפשת גם קורס משא ומתן מוצלח.

    השבמחק